امور زیربناییراه و ساختمان

حمایت حداکثری اعضای کیمیسون عمران از اسلامی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از حمایت حداکثری اعضای این کمیسیون از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

همچنین بخوانید

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تجربه کاری محمد اسلامی در شورای عالی شهرسازی و معماری به مدت ۸ سال و حضور سه ساله در شورای عالی هواپیمایی کشوری بر حمایت حداکثری اعضای کمیسیون عمران تاکید کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسلامی در این شرایط  گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی هستند و به نظر می‌رسد رای مناسب را در مجلس به دست آورند.

وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه جلسه غیرعلنی مجلس، با تشریح برنامه‌های خود برای وزارتخانه مذکور، اظهار کرد: مهمترین محور برنامه‌ای که در تدبیر دولت وجود دارد، توجه به بحث مسکن است و با توجه به اینکه حوزه ساخت و ساز، عمران و ساختمان سهم قابل ملاحظه‌ای در اشتغال، تولید و رونق اقتصادی دارد، لذا مسکن می‌تواند به عنوان یک محرک اقتصادی از یکسو و دغدغه بزرگ اقشار کم درآمد را برطرف کند.

وی افزود: مسکن در اولویت اول برنامه‌های بنده است و امیدواریم بتوانیم برای حمایت از اقشار کم درآمد جریان رونق مسکن را به یک شاخص پایدار تبدیل کنیم و به یک رویه اعتمادساز بازگردیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری من بازآفرینی شهری است، چرا که در شهر‌ها بافت‌های فرسوده و مناطق آسیب پذیر بسیاری وجود دارد که قابل احیا هستند و می‌توان به مرمت آن‌ها به بازسازی شهر‌ها کمک کرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا