بورسبورس اوراق

تولید داری جدید در «دعبید»/ «وبوعلی» خبر از قصد خود رای فروش سهام شرکت زیر مجموعه داد

در روزی که گذشت شش نماد بازگشایی و ۱۲ نماد متوقف شدند و از این بابت بازار روزی بسیار کم رفت و آمد را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس تهران اولین روز از هفته را با کاهشی دو هزار و ۲۱۸ واحدی آغاز کرد و به سطح ۱۷۸ هزار و ۸۴۱ واحد رسید. در روز جاری که روزی کم رفت و آمد برای نمادهای بازار سرمایه بود و تنها چهار نماد به دلیل ارائه اطلاعات با اهمیت متوقف شدند.

«دعبید» و داروی جدید: نماد معاملاتی شرکت داروسازی دکتر عبیدی (دعبید) دیگر نماد متوقف شده در روز جاری بود. این نماد که به تازگی به دلیل تولید دارویی جدید متوقف شده است. سرکت اعلام کرده که یک محصول جدید با نام Gloripa در آبان ماه تولید شده است و به بازار دارو عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که داروی یاد شده در دو نوع Gloripa 10 و Gloripa 25 به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید

«وبوعلی» و مزایده فروش سهام: نمادمعاملاتی سرمایه گذاری بوعلی (وبوعلی) به دلیل برگزاری مزایده فروش سهام شرکت خدمات مالی حسابداری دی ایرانیان، متوقف شد. به تصمیم متخذه در جلسه هیات مدیره، این شرکت درنظر دارد ۵۱ درصد سهام تحت مالکیت خود در شرکت خدمات مالی حسابداری دی ایرانیان (سهامی خاص) را به صورت یکجا و نقد طبق شرایط اعلامی در مزایده عمومی واگذار نماید.  قیمت مندرج در آگهی قیمت پایه سهام قابل واگذاری در نظر گرفته شده و بدیهی است که بالاترین قیمت پیشنهادی مبنای محاسبه مبلغ معامله قرار خواهد بود.

«ما» متوقف شد: نماد معاملاتی بیمه ما (ما) با توجه به ارائه اطلاعات در صورت سود حاصل ازخرید و فروش سهام، متوقف شد. این شرکت اعلام کرده است که ازقبل فروش این سهام جمعا ۱۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان سود دریافت کرده است.

«حریل» و قرار داد با فولاد خوزستان: نماد معاتملاتی (حریل) متعلق به شرکت ریل پرداز سیر به دلیل شفاف سازی در خصوص قرار داد حمل و نقل مواد اولیه با فولاد خوزستان متوقف شد. بنا بر این اطلاعات شرکت اعلام کرده است که  حمل و نقل ریلی مواد اولیه مورد نیاز از معادن و کارخانجات تامیین کننده به شرکت فولاد خوزستان به میزان تقریبی ۳۵۰ هزار تن برای سال اول ، به مبلغ حدودا ۴۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است. لازم به ذکر است که عملیات یاد دشده از ابتدای مهرماه در جریان بوده و پیش بینی می‌شود از این بابت ۱۱ میلیارد تومان درآمد از قرار داد مذکور عاید شرکت شود.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمدامین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا