بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آرش سروری: Paintech رؤیای مارا محقق می‌کند

آرش سروری دبیر راهبردی و برگزارکننده رویداد Failcon(کنفرانس شکست) بابیان اینکه سومین رویداد Failcon ویژه استارت‌آپ‌ها بود گفت: «حضور استارت‌آپ‌های مشهوری که تجربه ناموفق در سال‌های اخیر داشته‌اند در این کنفرانس می‌تواند منتقل‌کننده بسیاری از نکاتی باشد که سایر استارت‌آپ‌ها از آن بیاموزند.»

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، سروری با اشاره به Paintech و حمایت شرکت ایران کیش از این رویداد گفت: «این روزها استارت‌آپ‌ها مدام شکست می‌خورند. درحالی‌که تا سه سال پیش کمتر به این موضوع فکر می‌کردیم. طبق آمارها ۹۸ درصد استارت‌آپ‌ها در ایران ناکام ماندند، دلیل این موضوع باید بررسی شود.»

همچنین بخوانید

او در ادامه افزود: «ایران کیش دراین‌باره راهکاری را به نام Paintech عملیاتی کرده است.Paintech ایران کیش قرار نیست حامی استارت‌آپ‌هایی باشد که موفق‌اند، بلکه قراراست آن دسته استارت‌آپ‌هایی را حمایت کند که در مرحله شکست قرار دارند و این کار مهمی است. زمانی که من از (پین‌تک) ایران کیش شنیدم این موضوع برایم جالب بود خود ما چند ماه بود به این فکر می‌کردیم که چگونه می‌شود به استارت‌آپ‌های شکست‌خورده کمک کرد. هم‌اکنون ممکن است با Paintech این رؤیای ما محقق شود.»

سروری اضافه کرد: «همان‌گونه که از نام Paintech هم پیداست، Paintech به درد تکنولوژی و مشکلاتی که در این عرصه پیش می‌آید فکر می‌کند. البته به نظرم Paintech همین‌که بتواند درصد شکست استارت‌آپ‌ها را کاهش دهد کار بزرگی انجام خواهد داد.»

دبیر راهبردی رویداد Failcon به این نکته اشاره دارد که شرکت ایران کیش در این راستا باید به موارد مختلفی توجه کند و مشکلات استارت‌آپ‌ها را نیز از همه جهات چه بعد حقوقی، مسائل تیمی و مالی موردبررسی قرار دهد.

او می‌گوید: «تصور می‌کنم که بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و می‌خواهند در این راستا به استارت‌آپ‌ها کمک کنند باید از پین‌تک پیروی کنند. شاید خیلی‌ها در کنفرانس Failcon اولین باری است که نام Paintech ایران کیش را می‌شنوند ولی همین کنفرانس می‌تواند باعث شود تا بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که در مرحله شکست هستند از خدمات Paintech استفاده کنند.»

سروری تأکید می‌کند: «معتقدم که (پین‌تک) باید تبدیل به واژه‌ای فراگیر شود و چه‌بسا سایر شرکت‌ها نیز نسبت به این موضوع جدی وارد شوند تا یک پروژه ملی به ثمر بنشیند.»

رویداد Failcon امسال در تالار اندیشه واقع در پارک اندیشه برگزار شد. این رویداد رویدادی یک‌روزه مخصوص کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و طراحان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است. بیش از بیست سخنران از استارت‌آپ‌های بزرگ در این همایش ۱۰ ساعته حضور داشتند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا