ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ارائه خدمات ارتباطی به زائران اربعین حسینی بهبود می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق بر تقویت روابط عمیق و همکاری‌های دوجانبه و بهبود خدمات ارتباطی در اربعین حسینی تاکید کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، “علی ناصر الخویلدی” مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق روز گذشته (شنبه) در شهر نجف با “محمدجواد آذری جهرمی” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و هیات همراه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری فنی برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی و فراهم کردن تمامی امکانات برای زائران اربعین تاکید کردند.

همچنین بخوانید

طرفین در این دیدار همچنین در مورد روابط دو جانبه میان ایران و عراق و عمیق‌تر شدن همکاری‌ها در زمینه ارتباطات و فناوری با یکدیگر سخن گفتند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات از خدمات ارایه شده از جمله در زمینه ارتباطات که از سوی عراق به زائران ارائه می‌شود از دولت و ملت عراق تشکر کرد.

وی افزود: سفر ما به نجف اشرف برای تاکید بر آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در تبادل تجارب در زمینه‌های ارتباطات و فناوری و مشارکت شرکت‌های ایرانی با همتای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی در ایام زیارت اربعین امام حسین (ع) است.

در ادامه این دیدار، الخویلدی و جهرمی وضعیت زائران و نیازهای ارتباطی و فنی آنها و میزان تعهد شرکت‌های ارتباطی عراقی و ایرانی برای ارائه خدمت به زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارائه خدمات مطلوب ارتباطی در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت یکی از دغدغه‌های زائران و نیز مسئولان دو کشور بوده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا