بانک و بیمهبیمه

نارضایتی صنایع از عدم پرداخت به موقع خسارت پس از حادثه

عضو هیات اتاق بازرگانی و از فعالان صنعت آسانسور، علت عدم رضایت برخی از صنایع و شرکت‌های بازرگانی از شرکت‌های بیمه‌ای و عدم تمایل به بیمه را عملکرد نامناسب شرکت‌های بیمه‌ای و پروسه طولانی پرداخت خسارت پس از حادثه دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، "محمدرضا زهره وندی" عنوان کرد: زمانی که شرکت‌های بیمه‌ای با طیف وسیعی از سندیکاها و صنایع در ارتباط قرار می‌گیرند باید با شناخت نیازها و میزان ریسک پذیری آن بخش از صنایع و سندیکاها، برنامه‌هایی برای رفع نیازهای شرکت طرف قرارداد ارائه دهند، صنایع درخواست‌هایی دارند که شرکت‌های بیمه ای در جهت بومی سازی آن باید تلاش بیشتری کنند.

او ادامه داد: در صنعت آسانسور نیازهای مختلفی داریم از جمله بیمه سرنشین آسانسور، بیمه مسئولیت شرکت‌ها در قبال کارکنانشان بیمه خدمات درمانی ، بیمه کارخانجات در رابطه با آتش سوزی و یا هر نوع حادثه دیگری که ممکن است رخ دهد.

زهره وندی گفت: در قرار داد بیمه ای که با شرکت بیمه معلم در صنعت آسانسور داریم، این شرکت برای بیمه سرنشین آسانسور ۲۴ تا ۲۵ برنامه مختلف را برای ما در نظر گرفته است برای نمونه اگر مامور برق، گاز و یا ساکنین ساختمان و یا هر چه از این دست دچار حادثه شوند هرکدام در طرح‌های مختلفی مطرح شده اند.

وی افزود کمترین ایمنی در بخش نصب و اجرا وجود دارد  و ما نیاز داریم  برای کارگری که در پایین مشغول به کار است  بیمه نامه‌هایی تعریف شود.

زهره وندی، عنوان کرد که برخی از شرکت‌های بیمه ای در بعضی از قسمت‌ها عملکرد مناسب و قیمت‌های پرداختی درستی ندارند و کمترین پرداخت‌ها را دارند و یا پروسه‌های زمان بری باید طی شود .

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا