اقتصاد کلانصوت

صوت/ تحقق رشد اقتصادی تمرکز اصلی وزارت اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: تمرکز اصلی این وزارتخانه بیشتر توسعه سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی با تاکید بر تامین مالی و تسهیل فضای کسب و کار است.

فرهاد دژپسند در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: تحقق این مهم نیازمند ایجاد بسترهای لازم است که خوشبختانه برنامه ریزی و سیاست گذاری خوبی در این عرصه انجام شده است.

وی در خصوص برنامه های ارائه شده در جلسه رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و میزان عملیاتی شدن آن در حل مشکلات: میزان عملیاتی بودن برنامه های اعلامی با همکاری مشاوران و متخصصان به دقت مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته و به سرعت در مسیر اجرا قرار می گیرند چون فرصت بسیار محدود و حجم فعالیت ها بسیار زیاد است.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: رای بالای نمایندگان به وزیر اقتصاد مبین اینکه مجلس در مسیر اجرای برنامه ها تمام قد از این وزارتخانه حمایت خواهد کرد.

وی افزود: برنامه های که دیروز در جلسه رای اعتماد به نمایندگان در خانه ملت ارائه شد بطور کامل قابلیت اجرایی شدن دارد.

دژپسند در خصوص این پرسش که یکی از مشکلات وزرای اقتصاد قبلی همسو نبودن با سایر وزرا و همینطور کابینه بوده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین ستاد اقتصادی دولت با دستگاه های متولی بخش واقعی اقتصاد در کشور وجود دارد بنابراین باید از این فرصت طلایی به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا