بانک و بیمهبیمه

بررسی عملکرد شعب بیمه ایران معین در حاشیه نمایشگاه کیش

شرکت بیمه ایران معین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه گر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی امسال پرشور تر و فعال تر از سالهای گذشته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش حضور یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی، بیمه ایران معین با حضور کلیه مدیران ستادی و رؤسای شعب در این رویداد میزبان بازدید کنندگان و پاسخگوی سوالات آنان بود.

همچنین بخوانید

تمایز اصلی غرفه بیمه ایران معین معرفی محصولات و خدمات بیمه ای، ارائه مشاوره و پیشنهاد متناسب با خواسته های مشتریان و ایجاد تعامل با کلیه ذینفعان توسط مدیران ستادی این شرکت بود که در ۴ روز نمایشگاه به طور کامل در محل غرفه حضور داشتند.

 بازدید سلیمانی رئیس کل محترم بیمه مرکزی،  مرتضی بانک ریاست محترم شواری عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیران، رؤسا و کارشناسان مناطق آزاد تجاری همچنین مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بیمه از غرفه بیمه ایران معین و برگزاری جلسات موجب تعامل بیشتر و پویایی غرفه این شرکت شد و نوید بخش فعالیت های جدید با هم افزایی و اثربخشی بیشتر بود.

برگزاری جلسه با دانش آموزان و دانشجویان با هدف اهتمام بخشی جایگاه صنعت بیمه در جامعه و معرفی خدمات بیمه ای و با رویکرد فرهنگ سازی بیمه از دیگر برنامه های غرفه بیمه ایران معین بود که با مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد کیش برگزار شد و با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر جلسات بررسی عملکرد شعب که با حضور مدیران فنی و روسای شعب برگزار شد گردهمایی سالانه مدیران ستادی و رؤسای شعب نیر برگزار گردید.

محورهای این برنامه هم اندیشی و تحلیل وضعیت فروش محصولات شرکت، تقدیر از نمایندگان و شعبه برتر ، بررسی پیشنهادات و برنامه‌های آینده بود همچنین در این گردهمایی معارفه مدیرعامل و هیئت مدیره جدید شرکت نیز انجام شد. اسلامی پناه ضمن ایراد سخنرانی برنامه های خود را با تأکید بر موارد زیر  اعلام نمودند.

·       اهتمام هریک از واحدهای سازمانی بر انجام وظایف خود با رویکرد حفظ جایگاه بزرگترین شرکت بیمه گردر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی

·       تأکید بر منابع انسانی به عنوان سرمایه های سازمان و افزایش برنامه های توانمندسازی و پویایی از طریق آموزش و ایجاد انگیزه

·       فعالیت تؤام با نوآوری، وحدت سازمانی و عشق به برند بیمه ایران معین

·       افتخار آفرینی برای شرکت توسط تمام ارکان شرکت اعم از منابع انسانی و شبکه فروش

در ادامه مراسم جناب آقای کاوه عضو محترم هیات مدیره شرکت به ارائه برنامه تنظیمی جهت بهبود وضع کسب و کار شرکت پرداختند ایشان رعایت عواملی همچون وصول مطالبات، اصلاح پرتفوی، مدیریت بهینه صدور و خسارت، ارتقای سطح سرمایه گذاری به لایه های سودده و … لازمه پیشرفت وضعیت شرکت دانستند. جناب آقای جوادی پور نیز در ادامه به بیان وضعیت بازار و چگونگی توسعه خدمات بیمه ای در مناطق آزاد تجاری پرداختند. جناب آقای شباهنگ معاون فنی شرکت و جناب آقای پایندانی (به نمایندگی از مدیران ستادی) نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این مراسم از نمایندگان و شعبه برتر شرکت در سال ۱۳۹۶ تقدیر بعمل آمد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا