بانکبانک و بیمه

رعایت شاخص های بانکداری در کاسپین


اولین نشست سراسری کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، روسای حوزه ها و قریب به ۶۰۰ نفر از پرسنل سراسر کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین، رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل موسسه در این نشست سراسری سخنرانی کردند و معاونان، اعضای هیات عامل و روسای حوزه ها با شرکت در میزگردهای تخصصی به پرسش های شرکت کنندگان در همایش پاسخ دادند.

در ابتدای مراسم رئیس هیات مدیره  موسسه اعتباری کاسپین ضمن عرض خیرمقدم به حاضران در نشست سراسری آبان ماه و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برپایی همایش با اشاره به عبور از روزهای سخت گفت: واقعیت این است که اکنون از روزهای پر چالش گذر کرده ایم و امروز توانسته ایم به لطف الهی در کنار شما همکاران خوب و مسئولان ستادی در قالب یک همایش گردهم بیاییم.

سید قادر محمدی با تاکید بر احیای کاسپین به دست کارکنان موسسه اضافه کرد: اگر می خواهیم کاسپین احیا شود- که باید احیا شود- همه ما باید نسبت به سازمان خودمان تعصب داشته باشیم و من همین جا از همه شما عزیزان تقاضا دارم در احیای موسسه کاسپین نقش آفرین باشید تا انشاالله به زودی شاهد نصب تابلوی «بانک کاسپین» بر سر در شعب موسسه باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به اعضای هیات مدیره، معاونان، روسای حوزه ها و کارکنان شرکت کننده در همایش گفت: لازم می دانم در اول صحبت هایم به همکاران خوبم نوید بدهم که طبق ارزیابی های صورت گرفته توسط بانک مرکزی موسسه اعتباری کاسپین تمام شاخص های بانکداری را رعایت کرده است.

علی نعیمی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات، در موسسه کاسپین ساختارسازی کردیم، گفت: کاسپین به عنوان یک موسسه دارای شخصیت حقوقی مستقل چند ماموریت عمده را بر عهده گرفته است که یکی از آنها ساماندهی تعاونی های منحله بود و الحمدلله این مهم، با همراهی و همکاری یکایک شما عزیزان اتفاق افتاده است.

مدیرعامل کاسپین با اشاره به موانع  موجود بر سر راه تعیین تکلیف تعاونی ها خاطرنشان کرد: مساله دیگر ما در کاسپین، تعیین تکلیف مانده دارایی ها و بدهی های تعاونی های منحله بود که متاسفانه عده ای مقاومت می کردند، اما به لطف خدا با تراز کردن دارایی ها و بدهی ها، کار بسیار بزرگ ساماندهی هشت تعاونی منحله اتفاق افتاد.

مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین همچنین در رابطه با کارهای زیربنایی صورت گرفته در موسسه اضافه کرد: کاسپین پروژه های فوق العاده خوبی را ایجاد کرده است که از جمله آنها می توان به راه اندازی اینترنت بانک، موبایل بانک، درگاه پرداخت الکترونیک، سامانه های مکاتبات با بانک مرکزی و موارد دیگر اشاره کرد.

نعیمی با اشاره به بسترسازی های لازم جهت اتصال به شبکه شتاب نیز گفت:کارهای زیرساختی لازم را برای اتصال به شبکه آماده کرده و مذاکرات متعددی را نیز با بانک مرکزی انجام داده ایم که امیدوارم با رفع نگرانی های بانک مرکزی، هر چه سریعتر شاهد اتصال موسسه کاسپین به شبکه شتاب باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا