امور زیربناییتعاون و اشتغال

جزئیات تصمیم جدید دولت برای جبران حقوق کارمندان و کارگران

بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، با تصمیم جدید دولت، آن دسته از کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری، لشگری که حقوق آنها ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.

خبرگزاری مهر متن کامل این مصوبه را منتشر کرد:

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت نفت

وزارت صنعت، معدن و تجارت

وزارت جهاد کشاورزی

سازمان برنامه و بودجه کشور

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

هیات وزیران در جلسه ۹۷/۸/۲ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و سیار صندوق ها که مجموع پرداختی ماهانه آنها کمتر از سی میلیون ریال است، کمک جبرانی از طریق حسابهای بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز کند.

۲- منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل مصوبه دولت در خصوص طرح حمایت غذایی از گروههای کم درآمد جامعه تامین می شود.

۳- مسئولیت و چگونگی اجرای این تصویب نامه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور است.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا