امور زیربناییتعاون و اشتغال

خانوارهای با درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان مشمول دریافت کمک هزینه می‌شوند+سند

از سوی هیأت وزیران ابلاغ شد

هیأت وزیران به‌ پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور «طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» را تصویب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای ماده (۳۹) قانون برنامه ششم توسعه و به‌منظور ارتقای عدالت اجتماعی، با ارائه پیشنهادی در حالی خواستار تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت تأمین بسته‌های حمایتی برای خانوارهای کم‌درآمد و حمایت از تولید و اشتغال و جبران بخشی از آثار ناشی از افزایش قیمت ارز و اقلام موردنظر برای پیش‌بینی در سبد کالایی از هیئت دولت شدند که خانوارهای با درآمد کمتر از ۳میلیون تومان در ماه مشمول دریافت این کمک هزینه شدند.

در ماده یک این طرح آمده است: سازمان برنامه و بودجه مجاز است به‌منظور حمایت از گروه‌های کم‌درآمد جامعه و تأمین بسته‌های حمایتی برای گروههای زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب بانکی متصل به یارانه نقدی اقدام کند.

در این مصوبه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و خانوارهای با درآمد کمتر از ۳میلیون تومان در ماه مشمول دریافت و طرح حمایت غذایی قرار گرفته است.

منبع
فارس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا