بانکبانک و بیمه

پرداخت ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان راور

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف بهبود اقتصادی مناطق محروم کشور بیش از ۷۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال در شهرستان راور استان کرمان پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهرایران با همکاری بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به منظور زدودن غبار محرومیت از چهره‌ی مناطق کم‌برخوردار و کمترتوسعه‌یافته‌ی کشور به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در شهرستان راور استان کرمان اقدام کرده است.

توجه به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، همواره یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان ایفای مسئولیت های اجتماعی می باشد. این بانک در تلاش است تا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ارتقاء معیشت مردم، رفع مایحتاج ضروری نیازمندان، اشتغالزایی و کارآفرینی، ازدواج جوانان و بهبود اقتصادی از طریق تقویت تقاضا برای تولیدات داخلی کمک کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در مشارکت با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با هدف تقویت خیر جمعی ویژه محرومین و کمک به بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان راور استان کرمان، به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مشاغل خانگی، احداث پنل خورشیدی، قالیبافی، پرورش شترمرغ و دامپروری مبادرت کرده است و تا کنون نزدیک به ۷۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۸۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

این بانک تاکنون نزدیک به ۳۸۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۸۰ میلیون ریالی در زمینه قالیبافی، ۱۴۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی در حوزه گوسفند داری و دامپروری، ۸۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریالی برای ایجاد مشاغل خانگی و بیش از ۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریالی برای پرورش شترمرغ و احداث پنل خورشیدی در شهرستان راور استان کرمان پرداخت کرده است.

اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای کمک به بهبود معیشت مردم و تحقق رونق اقتصادی در مناطق محروم انجام شده است و مشارکت مادی هموطنان در برنامه‌های مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف توانمندسازی نیازمندان به‌عنوان یک وظیفه همگانی در حوزه محرومیت‌زدایی به شمار می آید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا