امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

طرح بزرگ گلخانه‌ای اندیمشک افتتاح می شود

اندیمشک – رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان گفت: طرح بزرگ گلخانه‌ای اندیمشک افتتاح می شود.

همچنین بخوانید

سید هدایت‌اله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: استفاده از ظرفیت صنعت کشاورزی برای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در اندیمشک از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی برای توسعه شهرستان قرار دارد.

وی افزود: تکمیل، بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی با تصمیم هیئت وزیران در حال انجام و طرح بزرگ گلخانه‌ای اندیمشک نیز در این راستا به بخش خصوصی واگذار شد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم اندیمشک برای تکمیل طرح‌ها در حوزه کشاورزی اظهار کرد: طرح کشاورزی گلخانه‌ای اندیمشک در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در اندیمشک تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک ۲۴ واحد گلخانه‌ای هر کدام به مساحت ۶ هزار متر مربع بهره‌برداری و شهرستان اندیمشک به قطب تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان تبدیل خواهد شد.

موسوی با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ تن انواع محصولات کشاورزی در هر واحد گلخانه‌ای اندیمشک، تصریح کرد: با بهره‌برداری کامل از طرح گلخانه‌ای اندیمشک بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ تن به تولیدات کشاورزی شهرستان اندیمشک و استان خوزستان افزوده می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به این که با بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود، بیان کرد: حفظ منابع آبی، توجه به توسعه کشت‌های نوین و افزایش محصولات کشاورزی، تقویت زمینه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا