امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

فرصتهای سرمایه گذاری کیش در نمایشگاه عمران و ساختمان معرفی می شود

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان، فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان از ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه جاری با حضور۹۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود و این نمایشگاه بستر مناسبی برای تعامل فعالان عمرانی وصنعت ساختمان است .
وی افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق آلات، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی عرضه می کنند.
خانزادی با اشاره به حضور مهندسان و گروه های مشاور در حوزه عمران و ساختمان در این نمایشگاه گفت: در حاشیه این نمایشگاه با برگزاری تور بازدید از پروژه های عمرانی و آسیب شناسی فعالیت های عمرانی کیش با نگاه کیفی نبودن مصالح در نشستی تخصصی، تلاش می کنیم از توان تخصصی و علمی که در نمایشگاه عمران و صنعت ساختمان کیش وجود دارد برای توسعه جزیره کیش و ارتقاء کیفی عمران وصنعت ساختمان بهره گیریم.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان به مدت چهار روز و در فضایی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا