امور زیربناییتعاون و اشتغال

یک هزار و۸۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از مجموع ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاصی به بخش روستایی این استان از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال وام بانکی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد علی سلیمی روز پنجشنبه در دهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان افزود: علاوه بر طرح اشتغال روستایی، ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال برای طرح فراگیر و بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال نیز در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در جهت توسعه مشاغل استان، اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای ایجاد اشتغال مددجویان نهادهای حمایتی و بنیاد شهید استان نیز یک هزار میلیارد ریال ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در سال جاری ۳۵ دستور کار و ۶۴ مصوبه داشته که ۵۸ مورد آن اجرایی شده است.
سلیمی افزود: این نشست ها با هدف هم‌ افزایی، هم ‌گرایی، پیگیری سیاست‌ های دولت، تعامل و همدلی که در نهایت منجر به خدمات رسانی به مردم برگزار می شود.
وی، پرداخت وام بانکی با نرخ سود ۱۰ درصد به کارگران نمونه هرمزگان، اجرای سامانه احراز اصالت هویت بر خط دستگاه های شورای هماهنگی مدیران و انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اداره کل بهزیستی در راستای اجرای طرح کاج را از مهم ترین مصوبات و اقدام شورای هماهنگی مدیران عنوان کرد.

همچنین بخوانید
منبع
ایرنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا