ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

محصولات تاشو در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ خواهند تاخت!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ال‌جی نیز قصد دارد همچون برخی دیگر از رقبای خود در جریان برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۹CES از گوشی و تلویزیون تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، با توجه به آنکه اخبار گسترده‌ای از محصولات تاشو و انعطاف پذیر در چند ماه اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، شرکت‌های تولیدکننده موبایل و غول‌های تکنولوژی بسیاری به فکر طراحی، توسعه و عرضه چنین محصولاتی افتاده و اخیرا نیز اعلام کرده‌اند که به زودی در آینده‌ای نزدیک از چنین محصولاتی رونمایی خواهند کرد.

حالا تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که ال‌جی قصد دارد در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری موسوم به۲۰۱۹  CES از دو محصول تاشو و منعطف خود پرده برداری کند که به احتمال زیاد، یک موبایل یا تبلت و یک تلویزیون با صفحه نمایش اولد تاشو خواهد بود.

همچنین بخوانید

این در حالیست که ال‌جی چندی پیش اعلام کرده بود که عجله‌ای برای معرفی و عرضه محصولات تاشو ندارد و همانند بسیاری از رقیبانش قصد ندارد عنوان نخستین شرکت ارائه‌دهنده موبایل تاشو را از آن خود کند.

البته با اینکه زمان تقریبا زیادی تا برگزاری این نمایشگاه باقی مانده است، اما زمزمه‌های زیادی از سوی شرکت‌های مختلف تکنولوژی مبنی بر عرضه و معرفی محصولات جدیدشان شنیده می‌شود.

این طور که به نظر می‌رسد برخی دیگر از شرکت‌های دیگر تولیدکننده موبایل نیز احتمالا قصد دارند از محصولات تاشوی خود رونمایی کنند که این امر توجه خیل عظیمی از بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه فناوری را به سمت و سوی آنها جلب خواهد کرد.

البته به نظر می رسد همانطور که قبلا گفته شده بود، سامسونگ و هواوی قصد دارند خیلی زودتر از ال جی و سایر تولیدکنندگان موبایل گوشی هوشمند با نمایشگر تاشوی خود را معرفی کنند چراکه پیشتر گفته بودند در اواخر سال جاری میلادی این محصول را معرفی و احتمالا روانه بازار خواهند کرد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که تم اصلی نمایشگاه علم و فناوری آینده میلادی، معرفی از محصولات تاشو و انعطاف پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا