بورسفرابورس

سومین مسابقه سراسری قرآنی با موضوع ابزارسازی مالی و نوآوری در قرآن کریم

فرابورس ایران به همراه انجمن مالی اسلامی ایران سومین مسابقه قرآنی را با موضوع «ابزارسازی مالی و نوآوری در قرآن کریم» و با هدف بهره‌گیری از آیات و روایات مرتبط با مسائل و چالش‌های موجود در بازار سرمایه برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از فرابورس ایران، فرابورس در سال ۹۵ برای نخستین بار مسابقه‌ قرآنی را با هدف استخراج و بهره‌گیری از آیات و روایات مربوط به مفاهیم معامله، تجارت و بازار سرمایه برگزار کرد و در سال ۹۶ نیز این مسابقه با موضوع «کژمنشی» و «کژ‌گزینی» استقبال چشم‌گیری را به همراه داشت.

این بار فرابورس ایران و انجمن مالی اسلامی، سومین مسابقه سراسری قرآنی را برگزار می‌کنند که علاقه‌مندان به شرکت در آن لازم است آیات و روایاتی را که مصداق ابزارسازی مالی و نوآوری در قرآن کریم است شناسایی کرده و سپس این آیات را در حوزه بازار سرمایه تفسیر کنند.

هیات داوران این مسابقه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید عباس موسویان عضو شورای عالی و عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، حجت‌الاسلام دکتر خادم علیزاده عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مجید رضایی عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار هستند که مطالب ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان را با دقت نظر و موشکافانه بررسی می‌کنند.

پس از انجام مراحل داوری، به نفر اول تا سوم در میان شرکت‌کنندگانی که نزدیک‌ترین آیات و روایات مرتبط به موضوع مسابقه را گزینش و بهترین تفاسیر را ارائه کنند به ترتیب سفر به عتبات عالیات به همراه یک نفر، ‌یک سکه تمام بهار آزادی و نیم‌سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که مهلت نهایی ارسال آثار تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۳۹۷ است و زمان اعلام برندگان سومین مسابقه قرآنی نیز یازدهم آذرماه ١٣٩٧ هم‌زمان با روز برگزاری همایش سالانه مالی اسلامی خواهد بود.

علاقه‌مندان به رقابت در سومین مسابقه قرآنی می‌توانند از طریق لینک http://yon.ir/5Ocdz در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا