بورسبورس اوراق

همکاری بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تحریم های آمریکا

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز همکاری مشترک بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تهدیدات و تحریم های آمریکا در  ۱۳ آبان است،گفت:تحریم های جدید آمریکا اثری در حوزه اقتصاد ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی درباره تحریم های جدید آمریکا که از ۱۳آبان ماه اجرایی می شود،گفت: باید توجه داشت با وجود دور جدید تحریم ها از سوی آمریکایی ها، شرایط به نسبت گذشته بهتر شده است چرا که در تحریم های قبلی به طور همزمان ایران علاوه بر تحریم های آمریکا، از سوی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز تحت تحریم ظالمانه قرار گرفته بود اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و تنها از سوی آمریکا تحریم شده است.

هیچ کدام از نهادهای بین المللی ایران را تحریم نکردند

نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده هیچ کدام از نهادهای بین المللی ایران را تحریم نکرده اند و حتی تلاش می کنند تحریم ها کنار برود تا بسته پیشنهادی اروپا عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: آمریکا هرچه توان در مقابله و کارشکنی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته انجام داده است بنابراین دیگر تحریم های جدید آمریکا محلی از اعراب ندارد و اثری در حوزه اقتصاد ایران ندارد. آغاز همکاری مشترک بانکی ایران و اروپا پاسخی صریح به تهدیدات و تحریم های ۱۳ آبان از سوی آمریکا است.

نقش ارتقا مراودات بین المللی  بانکی در کاهش التهابات کاذب اقتصادی

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس گزارش ظریف در جلسه غیرعلنی طی روزهای آینده همکاری های بانکی اروپا و ایران آغاز می شود که شرایط مراودات بانکی ایران ارتقاء می یابد و حتی بخشی از التهابات کاذب را کاهش می دهد.

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا