بانک و بیمهبیمه

افزایش سقف تعهدات بیمه دانش آموزان در عین عدم افزایش حق بیمه

در آستانه روز دانش اموز و با گذشت چهار سال از قرار داد بیمه معلم با اموزش و پرورش این شرکت بیمه ای ١۴ میلیون دانش اموز را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  تاکید بیمه معلم بر سرویس دهی مطلوب به دانش اموزان با در نظرگرفتن شاخص کیفیت ارایه سرویس و سرعت خدمت رسانی منجر به تداوم این قرارداد شده است.

همچنین بخوانید

لازم بذکر است این شرکت بیمه ای اعلام می دارد که در راستای إیفا مسئولیت های اجتماعی خود برای سال جاری بدون افزایش حق بیمه ، پوشش های بیمه ای را افزایش داده است.

در این راستا جهت تشریح جزییات این قرارداد و دستاوردهای آن؛ گفتگوی اختصاصی روابط عمومی بیمه معلم با معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم صورت پذیرفت که در ادامه می آید .

عباس معینی با بیان اینکه قرارداد این شرکت بیمه ای با اموزش و پرورش طی این چهار سال در راستای ایفاء مسئولیت های اجتماعی و  توجه به سیاستهای سهامداران شرکت بوده است، گفت:شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه بازرگانی مسئولیتی در قبال صاحبان سهام دارد و در عین حال توجه به رسالت و تعهدات اجتماعی نیز همواره مورد توجه ما بوده است.

معاون  فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم تصریح کرد : این شرکت بیمه ای به دلیل توجه به راهبردهای صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران عمده خود و در عین حال توجه به رسالتهای اجتماعی انعقاد قرارداد  با آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده است  و اکنون که حدود چهار سال از زمان انعقاد قرارداد می گذرد این شرکت بیمه تلاش کرده تا با سرویس دهی مطلوب، خدمات بهینه ای را به جامعه فرهنگیان ارایه دهد.

عباس معینی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت بیمه ای به ۱۴ میلیون دانش اموز خدمت ارائه می دهد؛ خاطرنشان ساخت: یکی از شاخص هائی که وزارت اموزش و پرورش در تمدید قرار داد خود با بیمه معلم مد نظر قرارداده سرویس ارایه خدمات به دانش اموزان  به لحاظ سرعت ، کیفیت و شفافیت خدمت دهی بوده است.

به گفته وی توجه بیمه معلم به ایفا رسالت اجتماعی در قالب خدمت رسانی مطلوب به دانش اموزان و فرهنگیان سبب گردید تا وزارت آموزش و پرورش این قرارداد را با بیمه معلم تمدید کند.

عباس معینی تصریح کرد : بیمه معلم علاوه بر پوشش بیمه ای دانش اموزان ، پوشش بیمه عمر و حادثه حدود یک میلیون معلم را نیز طی این مدت در دستور کار قرارداده است.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم با تاکید بر نیازسنجی جامعه فرهنگیان از سوی بیمه معلم عنوان نمود: در این مدت بیمه معلم تلاش کرده تا با ارزیابی و سنجش نیازهای جامعه فرهنگیان پوشش های بیمه ای متناسب با نیاز این جامعه به لحاظ افزایش سرمایه، تعهدات را راستای ایجاد امنیت خاطر ارائه دهد.

وی با تشریح نحوه خدمات رسانی بیمه معلم به فرهنگیان افزود: با توجه به گستره جغرافیایی فرهنگیان و دانش آموزان در سراسر کشور و تاکید بر حذف مراجعات غیر ضروری اولیا و بیمه شدگان به شرکت بیمه و سرعت در پرداخت خسارت که یکی از شاخص های عملکردی مهم بیمه معلم است، حداکثر ظرف مدت یک هفته خسارت به حساب اولیا واریز میشود.

عباس معینی در ادامه اظهار داشت: حق بیمه سرانه هر دانش اموز ۷۵۰۰ تومان است که طی این مدت رقم ثابت مانده و افزایش نیافته است و پرتفوی این قرارداد رقمی بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان است که رقمی بالغ بر ۸۵ درصد حق بیمه دریافتی صرف پرداخت خسارت می شود.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه معلم با توجه به فرا رسیدن روز ۱۳ ابان به عنوان روز دانش اموز به برخی خدمات جدید بیمه معلم در راستای خدمت دهی مطلوب به فرهنگیان اشاره کرد و گفت:علی رغم افزایش تعرفه های پزشکی و هزینه های پزشکی که ناشی از ایجاد حادثه برای دانش اموزان است بدون اینکه افزایش حق بیمه صورت گیرد تعهدات خود را از ۶ میلیون ریال به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سال جاری افزایش دادیم  .

در راستای خدمت رسانی مطلوب به دانش آموزان، بدون افزایش حق بیمه؛ سقف تعهدات افزایش یافت.

عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم همچنین به پوشش بیماریهای صعب العلاج اشاره و اعلام کرد : در سال جاری نیز این خدمت به دانش آموزان ارایه شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا