صنعتصنعت، معدن، تجارت

همکاری ایدرو و فولاد مبارکه برای بهینه سازی دانش فنی آب شیر کن ها

ایدرو و فولاد مبارکه از طریق شرکت های تابعه غشا گستر و توکا پارسیان برای هم افزایی و بهینه سازی دانش فنی آب شیرین کن ها و فیلتر های تصفیه آب همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، ساخت وتولید فیلتر های تصفیه آب ، بومی سازی دانش فنی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب ، تبادل اطاعات در حوزه های محصول و خدمات پیمانکاری درحوزه تصفیه آب و هم افزایی در فعالیت های ارتباطی و بازاریابی مشترک از دیگر محورهای توافقنامه همکاری این دو مجموعه صنعتی پژوهشی است .

مصیب یونس دوست مدیر عامل شرکت غشا گستر دالاهو در مراسم امضاء این توافقنامه با اشاره به اینکه پایه و اساس هر دو شرکت تحقیقات دانشگاهی است ، گفت : با امضا این توافقنامه در تلاشیم با هم افزایی فنی ، بازار هدف داخلی و خارجی را گسترش دهیم و موفقیت های بیشتری در حوزه آب و فاضلاب کسب کنیم .

علیرضا فرخ زاد مدیر عامل شرکت توکا پارسیان پیشرو هم با اشاره به اینکه این شرکت تنها تولید کننده ماژول های تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون (UF ) و پساب صنعتی از الیاف هالو فایبر در ایران و خاورمیانه است ، ‌تصریح کرد : این شرکت توانسته با بهره مندی از پتانسیل خوب در بخش صنعت و واحدهای دانشگاهی پیوند خوبی در این حوزه برقرار کند .

شرکت غشاگستر دالاهو از شرکت های تابعه ایدرو ماه گذشته نیز با شرکت ZSM چین قرارداد انتقال دانش فنی و خرید ماشین آلات آب شیرین کن «های تک» اسمز معکوس را در حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو و هیات چینی امضاء کرده بود.

فناوری پیشرفته «فیلترهای ممبران» تاکنون در اختیار کشورهای آمریکا ، ژاپن ، کره و چین بوده است . ایدرو با قرارداد های اخیر خارجی و داخلی خود زمینه بومی سازی و انتقال دانش فنی خیاتی را فراهم می آورد. شیرین کردن آب از طریق فیلترهای ممبران پیشرفته ترین و کم هزینه ترین شیوه تولید آب شیرین از آب شور و تلخ است.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا