بانک و بیمهبیمه

فعالیت ١٠استارتاپ بیمه‌اى در سطح کشور

رییس کل بیمه مرکزى گفت: ما در شرکت بیمه پوشش هاى بیمه اى متنوعى داریم اما مهم ترین مسئله نفوذ بیمه در میان آحاد مردم است که این موضوع را استارتاپ ها مى توانند پوشش دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، غلامرضا سلیمانى در آیین تبادل تفاهم نامه هنکارى مشترک معاونت علمى و فناورى ریاست جمهورى و بیمه مرکزى در راستاى سیاست هاى توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد:  این اقدام براى هر دو طرف مفید است و امنیت سرمایه گذارى را تامین مى کند.

سلیمانى به تاکید رییس جمهور به تلاش بیمه مرکزى در جهت گسترش نفوذ بیمه اى اشاره کرد و گفت: نیروهاى جوان در کشور که باعث انقلاب در هر حوزه اى هستند، مى توانند در این حوزه نیز به ما کمک کنند .

رییس کل بیمه مرکزى اظهار کرد: در حال حاضر ١٠استارتاپ در حوزه بیمه در سطح کشور وجود دارد که در پى جلسه اى که با آن ها داشتیم امیدواریم موانع و مشکلات آنها برطرف شود.

او تاکید کرد: فعالیت این شرکت‌ها در بخش‌های بیمه‌ای نیاز به قوانین دارد و در حال حاضر این قوانین در حال پیش‌نویس است و در اولین فرصت در شورای عالی بیمه،‌ قوانین مربوط به آن تصویب خواهد شد.

 به گفته سلیمانی در حال حاضر این شرکت‌ها در قالب کارگزاران صنعت بیمه فعالیت می‌کنند که با تصویب قوانین مربوط این شرکت‌های فناور می‌توانند در جهت توسعه خدمات بیمه‌ای فعالیت کنند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا