بانکبانک و بیمه

پیام اربعین، وحدت و مبارزه با ظلم است

سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم استقبال از زائرین این موسسه گفت: پیام اصلی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی وحدت و مبارزه با ظلم است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور در مراسم استقبال از زائرین اربعین حسینی گفت: خوشا به سعادت شما که به زیارت امام حسین و یاران باوفایش (علیه السلام) نائل شدید و عطر و بوی علوی را به همراه آوردید.

سرپرست موسسه اعتباری کوثر افزود: ان شاءالله آثار و عطر شمیم زیارت، قرین لحظه لحظه های شما باشد و ما نیز از آن بهره مند گردیم تا به این واسطه حسینی زندگی کنیم و حسینی بمیریم.

وی تصریح نمود: زائران با زیارت سید جوانان بهشت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  با پای پیاده و تحمل رنج سفر می خواهند اعلام نمایند که ای کاش ما در روز عاشورا و کربلا همراه شما بودیم و موفق می شدیم به ندای هل من ناصر ینصرنی آن حضرت پاسخ مثبت داده و به یاری فرزند رسول خدا(ص) می شتافتیم و نمی گذاشتیم اینگونه غریبانه و مظلومانه خاندان اهل بیت(علیهم السلام)  را به شهادت برسانند .

دکتر عیسی رضایی نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر نیز اظهار داشت: حضور سالیانه میلیونی زائرین سالار شهیدان، زن و مرد با هر سن و سال، همدردی با حضرت زینب(علیها السلام) و یادآوری ذره ای از مصیبت های اهل بیت امام حسین(علیه السلام) است.

وی با تشریح واقعه عاشورا، ایثار و شهادت خاندان اهلبیت(ع) عنوان نمود: اباعبدالله الحسین(ع) با همه دارایی خود وارد کربلا شد و با تقدیم عزیزترین افراد خانواده خود، پذیرفتن سخت ترین امتحانات الهی، جلوه ای بی بدیل از حقیقت عبودیت و بندگی را نشان داد .

دکتر رضایی افزود:طنین و ندای الله اکبر امام حسین(علیه السلام) و خاندان اهلبیت(علیهم السلام) هنوز از کربلا شنیده می شود. خداوند سبحان به ازای شهادت امام حسین(علیه السلام) شفاعت زوار و امت رسول الله (ص) را از خداوند متعال طلب نمود.

وی تصریح داشت:  شهادت ۷۲ تن از بهترین و عزیزترین خاندان و یاران حضرت باعث بقاء دین شد و می بینید که شیعیان در کشورهای مختلف جهان در روز اربعین با برپایی مراسم عزاداری، صلح طلبی آن حضرت را فریاد می زنند.

بر اساس این گزارش، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر همانند سال های گذشته درکنارحضور میلیونی زائران، در پیاده روی اربعین حسینی با عاشقان و دلدادگان خاندان اهلبیت(ع) به شوق زیارت همقدم شدند و مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده طی نمودند.

این گزارش می افزاید: همزمان با حرکت عظیم فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی، موسسه اعتباری کوثر در پنجمین سال متوالی با برپایی موکب های آب رسانی به زائران در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران از ۲۸ مهر ماه تا روز اربعین، صدها هزار بطری آب معدنی را توزیع نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا