بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

استارت‌آپ ترابرنت منتخب رویداد کارآفرینی وب سامیت ۲۰۱۸

وب سامیت (Web Summit) که به اجلاس وب دوبلین نیز معروف است، یک کنفرانس تکنولوژی در عرصه کسب‌وکارهای اینترنتی است که از سال ۲۰۰۹ به طور سالانه برگزار می‌شود. نهمین دوره این رویداد ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود. استارت‌آپ ترابرنت با حمایت شرکت حصین توانسته به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این رویداد حضور داشته باشد.

وب سامیت در حال حاضر خریداران و فروشندگان تکنولوژی سرشناسی را در جهان به خود جذب کرده است. در وب سایت رسمی این اجلاس آمده است: «بیش از ۶۵ درصد از شرکت‌کنندگان حاضر از مدیران ارشد بیش از ۱۵ هزار کمپانی مختلف از ۱۶۶ کشور جهان هستند.» حضور مدیران گوگل، آمازون، اینتل و بسیاری از بزرگان دیگر و جمع شدن آنها در یک رویداد به وقوع می‌پیوندد.

هشتمین رویداد وب سامیت در سال گذشته ۶۶ هزار بازدیدکننده داشت. در نمایشگاه امسال هم پیش‌بینی می‌شود شاهد نمایشگاه خوبی باشیم. منتورهایی از شرکت‌های معتبر دنیا مانند اپل، مایکروسافت، مرسدس بنز، پین‌تراست و سامسونگ در وب سامیت ۲۰۱۸ حضور دارند. استارت‌آپ ترابرنت موفق شده تا در سطح Early Stage طبقه‌بندی شود و در این نمایشگاه غرفه اختصاصی دارد. ترابرنت در پاویون ۳ بخش بتا و شماره غرفه B-342 حضور خواهد داشت.

مدیرعامل ترابرنت در این مورد می‌گوید: «خوشبختانه ترابرنت توانست با احراز شرایط و استانداردهای برنامه آلفا و بتا وب سامیت به عنوان استارت‌آپ منتخب در این رویداد حضور پیدا کند. وب سامیت در رویداد امسال از ۱۰% استارت‌آپ‌های که شرایط و استانداردهای کیفی و کمی را پاس کرده باشند، حمایت ویژه‌ای دارد که در سایت اصلی این رویداد نیز به معرفی استارت‌آپ‌های منتخب نیز پرداخته است.»

به گفته کیوان جعفری، ترابرنت حاصل مشارکت و همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی است که با مأموریت هوشمند سازی حمل‌ونقل جاده‌ای شکل گرفته است خوشحال است که می‌تواند در کنار بزرگان این صنعت از جمله اسکانیا، ولوو، مرسدس بنز، آمازون و گوگل در بخش فناوری‌های خودرو و اینترنت اشیا به معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های توسعه‌ داده شده خود بپردازد و نماینده شایسته از ایران در این رویداد بزرگ جهانی باشد.

جعفری ادامه می‌دهد: «ترابرنت قرار است در طول برگزاری این رویداد از منتورشیپ‌های مدیران ارشد آمازون، گوگل و مرسدس بنز استفاده کند تا بتواند مسیر توسعه فناوری‌ها و کسب‌وکار خود را در کلاس جهانی راهبری کند.»

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا