خودروصنعت، معدن، تجارت

تغییر در تحویل خودروهای سایپا؛ خریداران “کوییک” باید “ساینا” بگیرند+ سند

شرکت سایپا به نمایندگی‌های فروش خود اعلام کرد آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده‌اند ساینا اتوماتیک تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  براساس تصمیم جدید شرکت سایپا به نمایندگی‌های فروش آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده‌اند می‌توانند ساینا اتوماتیک تحویل گرفته و آن دسته از مشتریانی که تیبا دوگانه سوز ثبت نام  کرده اند باید تیبا دریافت کنند.

 در دعوت نامه تعهدات نقدی شهریورماه خودروهای ۱۳۱، ساینا، سراتو،کوئیک و تیبا دوگانه سوز ویژه مشتری آمده است:

نمایندگی ها کلیه اطلاعات مندرج در دعوت نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت و در صورت رویت هر گونه ایراد مراتب را ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.

لازم است مفاد دعوت نامه‌ها با یک نسخه از دعوت نامه‌ها را به منظور مستند سازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه از هر طریق ممکن، به اطلاع مشتریان رسانده و مراتب را در پرونده آنها ثبت نمایند.

تذکر: در صورت موجود نبودن دعوت نامه مشتری یا مشتریان مشمول این بخشنامه در سایت مذکور ضروری است در اسرع وقت مشخصات ثبت نام مربوطه شامل پذیرش، نام و نام خانوادگی مشتری، جهت بررسی وصدور دعوت نامه از طریق اتوماسیون اداری یک برنامه ریزی فروش، ارسال گردد.

متن این بخشنامه به شرح زیر است:

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا