ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اینترنت وای‌فای فوق سریع به خودروهای بنتلی می‌آید

شرکت خودروسازی بنتلی اعلام کرد که سال آینده نخستین شبکه اینترنت وایرلس (وای‌فای) پرسرعت مخصوص خودرو عرضه خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، با توجه به آنکه درخواست‌های بسیاری مبنی بر اتصال به شبکه اینترنت وایرلس در خودرو از سوی افراد برجسته و کاربران در سراسر جهان وجود دارد، حالا شرکت خودروسازی بنتلی تصمیم گرفته است که از نخستین شبکه اینترنت وای‌فای سریع و پیشرفته رونمایی کرده و وعده عرضه آن را در سال آینده میلادی بدهد.

این شبکه وای‌فای که محصول همکاری بنتلی با شرکت ViaSat است، به مشتریان و صاحبان خودروهای بنتلی این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت به انجام کار و فعالیت‌های کاری خود بپردازند و نیازمند اینترنت همراه (دیتا) که ممکن است هر جایی آنتن ندهد، نباشند.

همچنین بخوانید

طبق گزارش وب سایت  Digital Trends این امکان برای تاجران، مدیران و مقامات بلندپایه‌ای که کار و فعالیت‌هایشان از حساسیت خاصی برخوردار است و مشغله زیادی دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات و داده‌های موردنیاز خود را با سرعت بسیار بیشتر و بهتری انتقال دهند.  

به گفته مدیران بنتلی، سیستم شبکه وای‌فای جدید و پرسرعت قرار است در تمامی مدل‌های آتی این شرکت در دسترس قرار بگیرد. این فناوری در هنگام حرکت این خودرو تا سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت نیز کار می‌کند و قادر است به صورت همزمان به همه سرنشینان خودرو خدمات سرگرمی و تجاری متنوعی را ارائه دهد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا