ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

افزایش تولید آیفون ایکس آر منتفی شد

اپل درخواست افزایش تولید گوشی هوشمند مقرون بصرفه خود "آیفون ایکس آر" را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پس از آنکه اپل محصولات جدید خود را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی کرد، بسیاری از کاربران و کارشناسان برآورد کردند که گوشی هوشمند ارزان قیمت و مقرون بصرفه اپل که آیفون ایکس آر نام دارد، از سایر نسخه های پرچمدار اپل فروش بیشتر و بهتری را تجربه خواهد کرد.

چندی پس از آن گزارش های زیادی منتشر شد که نشان می داد اپل تحت تاثیر تحلیل و تفسیر تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، تصمیم گرفته است که میزان تولید این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و بدین منظور نیز از شرکت‌های فاکسکان و پگاترون درخواست کرده بود این مدل ارزان قیمت و مقرون بصرفه را به مرحله تولید انبوه رسانده و سپس روانه بازارهای جهانی کنند.

همچنین بخوانید

اما حالا پایگاه خبری Nikkei در جدیدترین گزارش خود که در رویترز ذکر شده است، عنوان کرده که اپل درخواست افزایش تولید آیفون ایکس آر را ملغی اعلام کرده است.

گفته می‌شود فاکسکان ۶۰ درصد از حجم تولید آیفون ایکس آر را در اختیار داشته است، این در حالیست که هم‌اکنون تنها از ۴۵ درصد ظرفیت خود استفاده می‌کند و این بدان معناست که درخواست اپل برای افزایش تولید این محصول منتفی شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا