خودروصنعت، معدن، تجارت

فضای تخصصی کار در سایپایدک را تقویت می‌کنیم

با تقویت فضای تخصصی کار و خدمت‌رسانی به مشتری در سایپایدک، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سازمانی پویا و به روز داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بهزاد پناهی مدیرعامل سایپایدک در روزهای آغازین کاری خود از قسمت‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کاری کارکنان قرار گرفت.

مدیرعامل سایپایدک که خود سالها در اکثر بخش‌های این شرکت در سطوح مدیریتی مسئولیت داشته در جریان دیدار خود با تاکید بر تخصصی شدن فعالیت‌ها عنوان کرد: شرکت سایپایدک یکی از شرکت‌های بزرگ خدمات پس از فروش کشور است و تمام تلاش ما باید بر این اساس باشد که نسبت به فرآیند انجام کارها به ویژه در حوزه خدمت رسانی به مشتری، شبکه نمایندگی‌ها، بازرگانی خدمات و قطعات نگاهی تخصصی متناسب با شان و ماموریت سایپایدک داشته باشیم.

همچنین بخوانید

پناهی اظهارداشت: شرکت سایپایدک از سرمایه انسانی ماهری برخوردار است که با استفاده از تخصص و مهارت آنها می‌تواند دریافت خدمات را برای مشتریان گروه سایپا ملموس‌تر کند و از این طریق ایجاد ارزش کند.

وی گفت: با تقویت فضای تخصصی کار و خدمت‌رسانی به مشتری در سایپایدک، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سازمانی پویا و به روز داشته باشیم.

پناهی عنوان کرد: ایجاد ارزش برای مشتری می‌تواند حس وفاداری را در او تقویت کند و از این طریق به کسب و کار ما و شبکه رونق ببخشد. مشتری باید از خدمات ما رضایت حداکثری داشته باشد و رسیدن به این هدف تنها با همراهی کارکنان رضایتمند، ماهر و توانمند در سایپایدک امکان پذیر است.

مدیرعامل سایپایدک در این دیدار صمیمانه وجود فضای همدلی و صمیمیت بین مدیریت و کارکنان را یکی از عوامل اصلی و مهم در تحقق اهداف سازمانی برشمرد و گفت: نگاه به منابع انسانی مبتنی بر تکریم و احترام خواهد بود و بازسازی اعتماد کارکنان و ارتقاء بهره‌وری آنان از اهم برنامه‌های شرکت است.

کارکنان سایپایدک نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب فردی از شرکت به عنوان مدیرعامل، با امیدواری، پیشنهادها و نظرات خود را در زمینه بهبود برخی از فرآیندهای شرکت ارائه کردند.

فضای تخصصی کار در سایپایدک را تقویت می‌کنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا