بانکبانک و بیمه

نقش بی بدیل بانک ملی در جنگ تمام عیار اقتصادی


معاون شعب بانک ملی گفت: کارکنان بانک ملی ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه کشور، نقش بی بدیل و اثر گذاری دارند و این بانک در هر شرایطی کنار مردم خواهد ایستاد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب غرب تهران که با حضور محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران و تنی چند از مسئولان ستادی برگزار شد، همراهی ۹۰ ساله بانک ملی ایران با مردم و مسئولان را مزیت و مایه اعتبار این بانک برشمرد.

وی بهترین راه برای جذب مشتریان را پرداخت تسهیلات خرد به مردم دانست و تقویت روحیه مشتری مداری را در بین همکاران از مهم ترین عوامل جذب منابع ارزان قیمت عنوان کرد.
در ادامه مدیر امور شعب تهران بانک، دستیابی به بهترین نتایج ممکن را در گرو ایجاد رابطه صمیمانه و سازنده بین صف و ستاد دانست.
همچنین افشین کاظمی رییس اداره امور شعب غرب تهران به تبیین سیاست ها و راهبردهای عملیاتی این اداره امور برای دستیابی به اهداف در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال پرداخت و بر تقویت بخش بازاریابی و پیگیری و وصول مطالبات در هر حوزه، توجه به پرداخت تسهیلات خرد به اقشار مختلف مردم، توجه به شایسته سالاری در انتصابات و رعایت عدالت کاری تاکید کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا