بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

فراخوان رویداد استارت‌آپی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی، قصد دارد با برگزاری گردهمایی استارت‌آپ‌های فین‌تک و کشاورزی از ظرفیت‌های جذاب موجود در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف خلق ارزش افزوده برای کلیه ذینفعان خود بهره‌برداری کند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این رویداد بانک کشاورزی، شبکه گسترده مشتریان اعم از کشاورزان خرد و کلان و سرمایه و دانش و تجربه عمیق کارشناسان در بخش کشاورزی و بانکداری را با استارت‌آپ‌های فعال در بخش کشاورزی و فین‌تک در سراسر کشور به اشتراک می‌گذارد.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این رویداد یافتن تیم‌های توانمند با ایده‌های هوشمندانه است تا با تعاملی برد-برد، راه ورود آن‌ها به بازارهای موجود و جدید هموار شود، کسب‌وکار آن‌ها گسترش یابد و با همکاری بانک به مثابه شریکی قدرتمند، به بازارهای جدید وارد شوند.

این گزارش می‌افزاید، این رویداد با موضوع فناوری‌های مالی حوزه کشاورزی، مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک، فرآوری محصولات کشاورزی، به‌کارگیری فناوری بلاکچین در زنجیره ارزش کشاورزی، کشاورزی دقیق، نهاده‌های کشاورزی، مکانیزاسیون زنجیره ارزش کشاورزی، بانکداری و سرمایه‌گذاری سبز، آب و محیط‌زیست و توسعه روستایی برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره، نهم آذرماه سال جاری است و هزینه‌های سفر و اسکان تیم‌های مقیم شهرستان برای حضور در رویداد توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد استارت‌آپی بانک کشاورزی می‌توانید به وب‌سایت بانک به نشانی www.bki.ir و یا به نشانی اینترنتی https://goo.gl/CLAeZ5 مراجعه فرمایید.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا