ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

گوشی ویوو X21s برادر دوقلوی ویوو V11 رسما معرفی شد

به نظر می‌رسد انتشار تلفن‌های هوشمند ویوو V با نام ویوو X در چین به یک عادت تبدیل شده باشد. این موضوع راجع به تلفن هوشمند ویوو V11 (که با عنوان V11 پرو در هند شناخته می‌شود) هم صدق کرده و حالا این تلفن هوشمند چینی در بازار کشور خودش با عنوان X21s به فروش خواهد رسید. این تلفن دقیقا همان مشخصات داخلی را خواهد داشت و مثل ویوو V11 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،

همچنین بخوانید

 

این گوشی در وبسایت رسمی ویوو قابل مشاهده است. در تصاویری که از این تلفن هوشمند در این وبسایت منتشر شده، شما می‌توانید این تلفن هوشمند را که در دو رنگ عرضه شده است، مشاهده کنید.

یکی از این رنگ‌ها ادغامیست از طلایی، صورتی و آبی روشن با بافت شطرنجی و رنگ دیگر سرمه‌ای است. اندازه‌ی صفحه نمایش آمولد این تلفن هوشمند ۶.۴۱ اینچ است و از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند شده.

چیپست این تلفن همراه مثل V11 همان کوالکام ۶۶۰ خواهد بود که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود.

بزرگترین تفاوت این تلفن همراه با V11 یا V11 پرو در اینجاست که فاقد سرویس‌های گوگل است. البته لازم به ذکر است که رام FunTouch OS 4.5 که بر پایه‌ی اندروید اوریو ۸.۱ ساخته شده در این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی ویوو X21s می‌تواند با با استفاده از شارژر سریع ۱۸ واتی شارژ شود اما موضوع نا امید کننده در این بین اینجاست که این تلفن هوشمند از پورت میکرو USB بهره می‌برد و خبری از USB-C نخواهد بود.

این تلفن هوشمند با قیمت ۲۴۹۸ ین چین (معادل با ۳۶۰ دلار آمریکا) در وبسایت ویوو و همه‌ی فروشگاه‌های این کشور قابل سفارش است. ۳۰۰ نفر اول خریدار این تلفن همراه از فروشگاه‌های آنلاین یک مچ بند هوشمند ۸۹ ینی به انتخاب خودشان هدیه می‌گیرند.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا