خودروصنعت، معدن، تجارت

ساپیا جایگزین رنوهای تولیدی پارس خودرو معرفی کرد

خودروسازی سایپا با توجه به مشکلات پیش رو برای تولید محصولات رنو در پارس خودرو، طی اطلاعیه‌ای محصولات قابل تحویل به جای ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر۹۰ و پارس تندر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این طرح تبدیل در صورت تمایل مشتریان منتظر خودروهای رنو انجام می شود و این افراد می توانند با نپذیرفتن این شرایط، منتظر اطلاعیه های بعدی و یا تحویل خودروهای ثبت نامی بمانند.

همچنین بخوانید

در این اطلاعیه آمده است:

 ۱- تکلیف مشتریان منتظر برای تحویل خودروهای رنو

اگر مشتریان بخواهند خودروهای رنو و آنچه که ثبت نام کرده اند را تحویل بگیرند، می توانند تا زمان تحویل از سود ۲۷ درصد که شامل ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود تاخیر است، بهره‌مند شوند. اما قیمت خودرو طبق قرارداد بر اساس بهای رسمی در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

 ۲- به جای خودروهای ثبت‌نامی، پراید، تیبا و ساینا تحویل بگیرید

آن دسته از مشتریانی که ساندرو و یا ساندرو استپ وی ثبت نام کرده‌اند ، می توانند به جای این خودروهای رنو، دو دستگاه خودرو از سبد اعلامی انتخاب کنند. یک دستگاه خانواده X100 (پراید ۱۳۱ و یا پراید وانت ۱۵۱) و یک دستگاه خانواده ی X200 (تیبا و یا تیبا۲ و یا ساینا) که یکی از آن ها را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد و یک دستگاه دیگر را در آذر ۱۳۹۸ با بهای رسمی روز تحویل بگیرند.

مشتریانی که رنو تندر۹۰ و یا پارس تندر ثبت نام کرده اند می‌توانند  تنها یک دستگاه خودرو از خانواده ی X100 و یا X200 انتخاب کنند و سایپا هم آن را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد تحویل می دهد.

 ۳- با درصد سود بیشتر انصراف دهید

 اگر تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ انصراف دهید، به ودیعه ی شما ۳۶ درصد سود تعلق می گیرد. اگر هم انصراف بعد از آغاز آذر ماه باشد، این سود ۳۰ درصد محاسبه می شود.

08

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا