بانکبانک و بیمه

پیام بانکدار گردشگری به مناسبت روز زن


مدیرعامل بانک گردشگری به مناسبت فرا رسیدن میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، و روز زن پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، در پیام «خسرو خواجه حسنی» آمده است:
میلاد «بزرگ بانوی اسلام، کوثر رسول رحمت، ریحانه خانه وحی، همسر ولایت و مادر امامت» دلیلی نیکو است برای آنکه مقام زن به‌عنوان ستون خانواده، مورد تجلیل قرار گیرد. تردیدی وجود ندارد که این بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی با وجود زنان معنا می‌یابد و تعالیم و الگوهای فرهنگی مذهبی و ملی ما نیز همواره بر این مهم صحه گذارده‌اند.
صحبت از مقام و منزلت زن، بی هیچ تردیدی یادآور جایگاه مادران است؛ مادرانی که با پرورش فرزندان صالح، گلستان بهشت را آباد می‌کنند و چه بسیار نام‌آورانی که حاصل تربیت زنانی قهرمان‌پرور بوده‌اند. زن امروز،‌ افزون بر نقش زنانه و مادرانه‌ای که جامعه برایش کنار گذارده، بار زندگی را نیز مردانه به دوش می‌کشد و این همه تلاش و فعالیتش نیز به یقین، ستودنی است.
زن در فرهنگ اجتماعی ما، محور کانونی و مدیر خانواده است. زنان در جامعه، مدیران بالقوه‌ای هستند که دوشادوش مردان مشغول فعالیت هستند. زن اما در جایگاه مادر، تکیه‌گاه فرزندان است و در نقش همسر، همراه و همدم مرد است. و در یک کلام «زن ایرانی» همانی است که مرد موفق ایرانی به وجودش افتخار می‌کند و استحکام و قوام خانواده نیز بسته به آنها است.
خانواده بزرگ بانک گردشگری، بی‌تردید از حضور بانوانی این‌چنین محترم و کاردان به خود می‌بالد و از اینکه فرصتی دست داده‌است تا زحمات و تلاش‌هایشان را به بهانه «این روز عزیز» قدر بداند، خشنود است.
خسرو خواجه حسنی

 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا