بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دور تازه اقدامات شاپرک برای آموزش استفاده از ابزارهای پرداخت

پخش برنامه تلویزیونی “همین الان یهویی” با موضوع آموزش استفاده امن و صحیح از ابزارهای پرداخت الکترونیک از شبکه دوم سیما آغاز شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط‌ عمومی شاپرک، گسترش استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک در جامعه و ارتقای مستمر سهم ارزشی و تعدادی این ابزارها در مبادلات روزمره مردم، ضرورت افزایش سواد عمومی را در این حوزه بیش از پیش آشکار کرده‌است. بر همین مبنا شرکت شاپرک که بر اساس مأموریت سازمانی تعریف شده، تقویت اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیک را مسئولیت خود می‌داند، مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات را در این راستا تدارک دیده‌است.

از جمله این برنامه‌ها، همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول در حوزه امنیت و همچنین فرهنگ‌ عمومی است. بر همین اساس شرکت شاپرک حمایت و هدایت محتوایی برنامه تلویزیونی “همین الان یهویی” را که برنامه‌ای با محتوا و جهت‌گیری آموزش استفاده امن و صحیح از ابزارهای پرداخت و همچنین هشدار درباره شیوه‌های سوءاستفاده از این ابزارها است از مدت‌ها قبل آغاز کرده و اولین قسمت آن روز جمعه گذشته از شبکه دو سیما پخش شد.

برنامه “همین الان یهویی” برنامه‌ای با حال و هوای شاد است که می‌توان آن را محصول همکاری و هم‌فکری شاپرک، پلیس فتا، شبکه دو سیمای و هنرمندان کشورمان دانست و به دنبال ارتقای سطح سواد عمومی در حوزه پرداخت الکترونیک است؛ “همین الان یهویی” به مدت ۳۰ هفته جمعه‌ها ساعت ۱۱ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا