صنعتصنعت، معدن، تجارت

پیشگامی سازمان مدیریت صنعتی در فرهنگ سازی پدیده های فراگیر اجتماعی- صنعتی

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه بازدید از سازمان مدیریت صنعتی، پیشگامی این سازمان در فرهنگ سازی و ادبیات سازی مقوله های مسئولیت اجتماعی و انقلاب صنعتی چهارم را حرکتی بزرگ و مبارک عنوان نمود.

همچنین بخوانید

‎به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی ،‎قبادیان در این جلسه اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی می تواند در خصوص مباحثی همچون توسعه پایدار؛ بحث های هزاره سوم؛ ملاحظات زیست محیطی؛ انقلاب صنعتی چهارم و تربیت نیروی انسانی برای مواجهه با این پدیده های فراگیر اقدام نماید.
‎وی افزود: سازمان مدیریت صنعتی برای اجرای این برنامه ها می تواند از ظرفیت های داخل کشور و بخش صنعت، معدن و تجارت و همچنین از ظرفیت های خارجی استفاده نماید.
‎معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: برای فراگیر شدن انقلاب صنعتی چهارم در کشور، بهترین راه آموزش است و از آنجا که کشور در این زمینه نیاز به افراد توانمند دارد، سازمان مدیریت صنعتی توانایی دارد تا در این خصوص نقش موثری ایفا نماید.
‎قبادیان تاکید کرد: ورود سازمان مدیریت صنعتی به مقوله های مسئولیت اجتماعی و انقلاب صنعتی چهارم اتفاق مهمی است و آماده ایم تا ظرفیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای کمک به پیشبرد موفق برنامه های سازمان به کار بگیریم.
‎در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: سازمان تاکنون بیش از ۳۰۰۰ پروژه مشاوره ای و صنعتی برای سازمان ها و صنایع مختلف انجام داده و با سازمان های بین المللی از جمله یونیدو همکاری دارد.
‎مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم و اخیرا سازمان، دوره مدیریت اجرایی مسئولیت اجتماعی در سازمان را برگزار نمود و نشریه ای نیز در این خصوص چاپ می نماید.
‎کیانی بختیاری با تاکید بر رویکرد مهارت محوری در دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی، درباره “مرکز کاریابی و توسعه اشتغال دانش آموختگان کشور” اظهار داشت: دانش آموختگان در این مرکز مهارت های لازم برای کسب و کار حرفه ای را می آموزند و در پایان دوره با معرفی و هماهنگی سازمان، در بنگاه ها و صنایع مختلف مشغول به خدمت می شوند.
‎وی با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی فناوری و نوآوری و دیگر دوره های تخصصی از جمله دوره های پسا دکترای مدیریت کسب و کار صنایع کوچک و متوسط در سازمان، اظهار داشت: برگزاری این دوره ها چهره جدیدی از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی ارائه می نماید.
‎کیانی بختیاری ضمن برشمردن اقداماتی که سازمان مدیریت صنعتی درخصوص فرهنگ سازی و ادبیات سازی درباره انقلاب صنعتی چهارم صورت داده است گفت: سازمان در این زمینه انتشار کتاب های معتبر را هدفگذاری نموده و ضمن بهره بردن از امکانات انتشارات و برگزاری کنفرانس های مختلف، می تواند بعنوان دبیرخانه مطالعات انقلاب صنعتی چهارم در کشور ایفای نقش نماید.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا