خودروصنعت، معدن، تجارتصوت

حضور ۷۰۰ شرکت در نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو

مدیر اجرایی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از حضور ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی محمد خضرائی قهرمانی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در سطح خاورمیانه است.

وی همچنین اظهارداشت: این نمایشگاه در فضای به وسعت ۵۰ هزار متر مربع با حضور ۵۱۰ شرکت داخلی و ۱۹۰ شرکت خارجی از امروز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود.

مدیر اجرایی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از حضور و مشارکت ۱۰ کشورجهان از جمله ایتالیا، فرانسه، لهستان، مالزی، چین، کره، تایوان، ترکیه و هند در این نمایشگاه خبرداد و گفت: برخی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند با توجه به اهمیت موضوع در این نمایشگاه بصورت گروهی (پاویون) حضور یافته اند.

وی افزود: استقبال خوب شرکت های خارجی با توجه به تحریم ها و محدودیت های بین المللی از نکات بسیار قابل توجه این رویداد صنعتی است.

خضرائی قهرمانی در ادامه یادآورشد: شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه نوین ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا