بانکبانک و بیمه

بررسی راهکارهای ارتقای خدمات بیمه درمانی بانک ملّی


معاون منابع انسانی بانک ملّی ایران گفت: موضوع بیمه و پرداخت هزینه های درمان در ارتقای بهره وری سازمانی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، حبیب الله رشید ارده در همایش بررسی مسائل جاری بخش درمان کارکنان بانک که با حضور مدیرعامل شرکت بیمه نوین و روسای ادارات امور شعب استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان که به میزبانی اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد، افزود: داشتن یک بیمه کارآمد، باعث آسودگی خاطر نیروی کار می شود، دل نگرانی های نیروی انسانی را برطرف می کند و میزان وفاداری کارکنان به سازمان را افزایش می دهد.

وی با اشاره به این که از زمان انعقاد قرارداد بانک ملّی ایران با شرکت بیمه نوین مدت کوتاهی می گذرد، بر لزوم بررسی و برطرف کردن برخی مسائل این بخش تاکید و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مضاعف همکاران در بانک ملّی ایران و شرکت بیمه نوین باید برخی مسائل در اسرع وقت مرتفع گردند.
رشید ارده افزود: باید با بهره گیری از تجربیات گذشته، به دنبال رفع دغدغه‌ها و ارائه هر چه بهتر خدمات به همکاران باشیم.
معاون منابع انسانی بانک ملّی ایران از تلاش اداره کل رفاه و درمان برای بالا بردن سطح رفاه کارکنان در حوزه درمان تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز با درک اهمیت حوزه های درمان کارکنان برای این بانک، مسائل را به طور مرتب رصد کرده و با حضور در استان‌ها و شنیدن نظرات همکاران، به دنبال رفع دغدغه‌های آنهاست که این روند واقعا قابل تقدیر است.
رشید ارده، هدف سازمان از ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی را کاهش دغدغه کارکنان هنگام بیماری و مراجعه به مراکز درمانی دانست و گفت: اگر سازمانی این حوزه ها را مورد توجه قرار داده و خدمات مطلوب به کارکنان خود ارایه دهد، بار عظیمی نیز از دوش دولت برداشته می شود.
در ادامه جلسه، مدیر عامل شرکت بیمه نوین ضمن تقدیر از برگزاری این گردهمایی، گفت: ما نیاز بیمه‌گزاران را شناسایی کرده و سپس محصولی متناسب با آن عرضه می کنیم.
حسین کریم خان زند افزود: شرکت بیمه نوین به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و راهنمایی کارکنان بانک ملی ایران است .
مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملّی ایران نیز در این مراسم، پوشش بیمه ای ارائه شده به بانک را متفاوت ترین پوشش در نوع خود اعلام کرد و گفت: نرم افزار «جافام» در حال نصب و بهره‌برداری در اکثر داروخانه های سطح کشور است و درصددیم تا در کوتاه ترین زمان بتوانیم شرایط را برای خانواده بزرگ بانک ملی ایران بهینه کنیم.
در ادامه این جلسه که با حضور روسای ادارات امور شعب و معاونان مربوطه و کارشناسان اداره کل رفاه و درمان برگزار شده بود، حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز گزارشی از نحوه عملکرد و انتظارات از شرکت بیمه نوین ارائه کرد .

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا