امور زیربناییراه و ساختمان

سخنان امامان جمعه را برای رونق مسکن شنیدم

وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن اعلام دریافت پیام امامان جمعه ۱۷ شهر کشور به درخواست‌های آنان پاسخ داد و گفت: پیام امامان جمعه را مبنی بر لزوم توجه به مسکن مهر، رونق مسکن، بازآفرینی شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل شنیدم و یقینا توجه به موضوع مسکن در اولویت‌های برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دنبال رای اعتماد مجلس به مهندس محمد اسلامی و انتصاب وی توسط حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به سمت وزیر راه و شهرسازی، ۱۷ امام جمعه روز جمعه ۱۸ آبان ماه سالجاری در خطبه‌های نماز جمعه، درخواست‌های خود را از وزیر جدید راه و شهرسازی اعلام کردند.

همچنین، محمد اسلامی در پیامی امروز ۲۰ آبان ماه در پاسخ به امامان جمعه و درخواست های آنها، یادداشت زیر را اعلام کرد: روز جمعه ۱۸ آبان پیام امامان محترم جمعه در سراسر کشور را  مبنی بر لزوم  توجه به مسکن مهر، رونق مسکن، بازآفرینی شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل شنیدم. یقینا توجه به موضوع مسکن در اولویت برنامه های وزارت راه وشهرسازی قرار دارد. با توکل به خداوند متعال خواستار همکاری و همفکری شما عزیزان و کمک دستگاه های اجرایی برای تکمیل مسکن مهر و رونق ساخت و ساز هستم.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا