بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پوستر هشتمین دوره مهم‌ترین رویداد بانکداری و پرداخت کشور امروز رونمایی شد

پوستر هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با موضوع انقلاب بلاکچین در روزهای ۹ و ۱۰ بهمن‌ماه ۹۷ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، مهم‌ترین هدف این همایش بحث و تبادل‌نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک است.

فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمز ارزها، سامانه‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاه‌برداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال از محورهای این همایش است.

انتخاب بانک‌ها و شرکت‌های برتر و نوآور یکی از فعالیت‌های جنبی همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که این مهم در قالب جشنواره‌ها و مسابقات مختلف و با رعایت سه معیار نوآورانه بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار دارد.

در کنار همایش، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاوردهای سازمان‌های ارایه‌کننـده خدمات بانکی کشـور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه علاوه بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌هایی که در زمینـه ارایه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مقاله برتر نیز انتخاب شود.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا