بورسبورس اوراق

آموزش تخصصی ناشران، زمینه‌ساز ارتقای شفافیت و جذب ناشران جدید

بورس اوراق بهادار تهران، به منظور به‌روزرسانی دانش مالی اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت های پذیرفته شده در بورس، با همکاری مرکز مالی ایران به عنوان مجری این طرح، دوره های آموزشی در حوزه قوانین و مقررات بازار سرمایه را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،علی صحرایی،  مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اعلام مطلب فوق از آغاز طرح آموزشی ویژه ناشران از تاریخ ۲۷ آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

وی این طرح را مقدمه‌ای بر حمایت از ناشران در بازار سرمایه ایران دانست و گفت: افزایش دانش تخصصی مورد نیاز ناشران از مهمترین دستاوردهای این همکاری مشترک است و در فاز اول، ناشران پذیرفته شده در بورس تهران  مدنظر قرار دارد.

همچنین بخوانید

وی افزود: بدین منظور و با هدف بهره ­مندی شرکت­ کنندگان در این دوره، بورس اوراق بهادار تهران با همکاری مرکز مالی اقدام به برگزاری دوره­ های آموزشی راهبری شرکتی، قوانین و مقررات بازار سرمایه، بررسی راهکارهای تامین مالی از طریق ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه کرده است.

صحرایی در ادامه گفت: این همکاری مشترک آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش مدیران و ناشران، افزایش شفافیت و تبادل نظر با صاحبان صنایع برگزار خواهد شد. رویکرد این دوره‌ها ارائه راهکار برای جلوگیری از بروز پاره‌ای اشتباهات است که با آموزش‌های تخصصی و هم‌اندیشی قابل جلوگیری است.

مدیرعامل بورس تهران در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این دوره‌ها و بسترسازی مناسب، زمینه ورود ناشران جدید و بالقوه به بازار سرمایه بیش از پیش تسهیل شود.

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا