امور زیربناییراه و ساختمان

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در مناطق زلزله شده معرفی شد

وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن ماموریت داد با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام‌آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد اسلامی در ابلاغ خود خطاب به علیرضا تابش تصریح کرده است: به موجب این ابلاغ به جناب عالی مأموریت داده می‌شود با اختیار تام با حضور درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، روند بازسازی و عملیات مورد تعهد وزارت راه و شهرسازی را شخصا هدایت و عملکرد به صورت هفتگی به اینجانب گزارش نمایید.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ابلاغ خود خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح روند بازسازی مناطق زلزله زده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا پایان امسال واحدهای احداثی روستایی به طور کامل به بهره برداری می رسد ولی واحدهای احداثی شهری پیشرفت ۷۵ درصدی دارند.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا