اقتصاد کلانصوت

ثبت حقوق نمایندگان در سامانه حقوق؛ پایان آبان + صوت

 

عضو ناظر هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق و مزایای نمایندگان مجلس تا پایان آبان ماه سال جاری وارد سامانه حقوق و دستمزد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  اسدالله عباسی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: ناگفته نماند مردم به خوبی از وضعیت حقوق و مزایای نمایندگان مجلس واقفند چون از طریق سایت ها و رسانه ها منعکس شده است.

همچنین بخوانید

وی اظهارداشت: سامانه ثبت حقوق و دستمزد بر اساس ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از سوی دولت تعریف شده است.

عضو ناظر هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سقف حقوقی که برای همکاران در سال اول نمایندگی تعیین شده طی سه سال گذشته هیچ تغییری پیدا نکرده و به همان شکل در حال پرداخت است.

وی افزود: آخرین دریافتی نمایندگان در ماه آبان وارد سامانه حقوق و دستمزد می شود و مردم می توانند در اوائل آذرماه جاری به وضوح این دریافتی ها را مشاهده کنند.

عباسی تصریح کرد: دولت بر اساس قانون برنامه بودجه سالانه افزایش حقوقی به تناسب تورم تعیین می کند که این افزایش حقوق مشمول تمامی کارکنان و نمایندگان مجلس هم می شود.

وی به رادیو اقتصاد توضیح داد: حقوق و مزایای نمایندگان مجلس طی سه سال گذشته هیچ گونه افزایشی نداشته به همین دلیل جلسات مشترکی بین هیئت رئیسه و کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این خصوص برگزارو در نهایت تصمیم گرفته شد وکلای ملت تا دوره آخر نمایندگی هیچ گونه افزایش حقوقی نداشته باشند.

وی ادامه داد: برای اینکه تصمیم قطعی در جهت افزایش حقوق نمایندگان گرفته نشده بود ورود اطلاعات حقوقی آنان به سامانه کمی با تاخیر مواجه شده است.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا