ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

در خودرو را با گوشی خود باز و بسته کنید

فولکس واگن اعلام کرده که کاربران گوشی‌های آیفون قادر خواهند بود با بهره‌گیری از دستیار صوتی Siri خودروی خود را باز و بسته کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، فولکس واگن که یکی از بزرگترین خودروسازان اروپاست، حالا اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود خودروی فولکس واگن خود را با بهره گیری از دستیار صوتی هوشمند سیری (Siri ) کنترل کرده و در آن را از راه دور تنها با گوشی آیفون خود باز کرده و ببندند.

به گفته مقامات این شرکت آلمانی، خودروهای فولکس واگن همچنین به صاحبان این خودروها اجازه می‌دهد که دمای کابین داخلی خودرو، هشدارهای سیستم هشدار دهنده، روشن و خاموش کردن چراغ‌های خودرو و برخی دیگر از کارهای لازم را نیز از راه دور کنترل و هدایت کنند.

این در حالیست که آمازون نیز بعنوان بزرگترین رقیب اپل از مدتها پیش اعلام کرده که قصد دارد دستیارهای صوتی و هوشمند الکسای خود را بر روی خودروهای جدید و به‌روز موجود در بازارهای جهانی نصب کرده و استفاده کند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی مقامات فولکس واگن نشان می‌دهد که جدیدترین خودروهای این شرکت خودروسازی آلمانی میزبان دستیار صوتی هوشمند توسعه داده شده توسط اپل خواهد بود تا برای کاربران امکانات گسترده‌ای را فراهم بیاورد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا