بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

گوگل‌پی هم وارد بازار امارات شد / ۲۶ کشور در دنیا از این سرویس پشتیبانی می‌کنند

سرویس پرداخت گوگل، گوگل‌پی کم‌کم پایش به همه جای دنیا باز شده است و آخرین کشوری که به‌تازگی در آن ورود کرده است، کشور امارات متحده عربی است.

با اینکه این خبر هنوز اعلام رسمی نشده است، اما نام کشور امارات متحده عربی به صفحه کشورهای پشتیبان گوگل‌پی اضافه شده است و همین موضوع نشان از صحت این خبر دارد.

باتوجه به اینکه نزدیک به یک سالی می‌شود که سرویس اپل‌پی هم به بازار امارات راه پیدا کرده است، درنتیجه به نظر نمی‌رسد که برای ورود گوگل‌پی به این کشور هم مشکل خاصی وجود داشته باشد و تنها مسئله‌ای موجود، زمان ورود این سرویس به امارات است.

آمار و ارقام نشان می‌دهد که بیش از ۷۵ درصد تلفن‌های همراه در امارات متحده عربی دارای سیستم اندروید و ۲۱ درصدشان دارای سیستم آی‌او‌اس هستند. باتوجه به این موضوع به نظر می‌رسد که حتی برای ورود سرویس گوگل‌پی به این کشور کمی هم دیر شده باشد.

در حال حاضر این سرویس از طریق بانک‌های محدودی، ازجمله ای‌آی‌بی، ای‌ان‌بی‌دی، مشرق و استاندارد چارترد ارائه می‌شود ولی به‌طور قطع فهرست مکان‌هایی که این سرویس را ارائه می‌دهند طی ماه‌های آتی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

علاوه بر امارات، کشورهایی مانند نروژ، دانمارک، فنلاند و سوئد هم جزو کشورهایی هستند که به‌تازگی این سرویس در آنجا راه‌اندازی شده و است و به این ترتیب تعداد کشورهای پذیرنده گوگل‌پی به ۲۶ کشور در سراسر دنیا رسیده است.

منبع: ۹to5google

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا