بانک و بیمهبیمه

پوشش دهی بیمه در کشور مناسب نیست!

مدیرعامل شرکت کارگزاری مهرآفرین صنعت بیمه در ایران را بسیار ناشناخته ذکر کرد که این عامل دلیل اصلی سود پایین شرکت های بیمه ای به شمار می رود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، اسماعیل فوادیان در خصوص علت عدم تمایل سرمایه گذاران به خرید و سرمایه گذاری در بخش سهام شرکت های بیمه ای گفت: دومورد وجوددارد که سود شرکت های بیمه ای به شدت پایین است

وی این موارد را اینگونه تشریح کرد: بیمه ها باید از یک چهارچوب اصلی که توسط بیمه مرکزی تعیین شده پیروی کنندو مابقی بین بیمه گرو بیمه گذار مشخص شود.

به گفته فوادیان،درحال حاضرقوانین بیمه ای در ایران ضعیف بوده و پوشش دهی بیمه مناسب نیست و افزود که صنعت بیمه درایران یک عنصرناشناخته  بوده و بیمه ها باید تبلیغات گسترده تری داشته باشندو برای معرفی بهتر صنعت خود به اشخاص  تلاش بیشتری کنند.

مدیرعامل شرکت کارگزاری مهرآفرین برای  اثبات اظهارات خود با ذکر نمونه ای  گفت که بعد از وقوع زلزله کرمانشاه در سال گذشته، شرکت های بیمه ای اعلام کردند که فقط ۵ درصد  خانه ها دارای بیمه نامه بودند و این خود نشان از بی علاقگی وناشناخته بودن صنعت بیمه در بین اشخاص  است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا