ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

کاربران خاورمیانه هم به اسپاتیفای دسترسی پیدا کردند

اسپاتیفای بعنوان یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش انلاین موسیقی اعلام کرد که از روز گذشته این اپلیکیشن برای کاربران خاورمیانه و آفریقای جنوبی در دسترس قرار گرفت.

به گزارش آرمان اقتصادی، اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی  و رایگان شده است.

حالا بر اساس گزارش وب سایت phonearena، اسپاتیفای اعلام کرده است که به منظور تسهیل دسترسی کاربران در همه جای جهان، برای کاربران ساکن در مناطقی همچون خاورمیانه و شمال آفریقا نیز امکان دسترسی به این برنامه کاربردی و سرگرم کننده را فراهم آورده است تا آنها نیز بتوانند همانند سایر کاربران به جستجو و گوش سپردن به موسیقی های موردعلاقه خود بپردازند و از امکانات آن بهره مند شوند.

همچنین بخوانید

در بیانیه اسپاتیفای همچنین آمده است که کاربران در کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مراکش و مصر در فهرست کشورهای تحت پشتیبانی اسپاتیفای قرار گرفته‌اند. این درحالیست که نام کشورهای دیگر همچون عراق، یمن و سوریه در این فهرست به چشم نمی خورد.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند.

اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تاسیس و راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون‌ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی‌های موردنظرشان شود.

از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می‌توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا