صنعت، معدن، تجارت

تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی فرش و صندوق‌کارآفرینی امید امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز ملی فرش و صندوق‌کارآفرینی امید به منظور حمایت از تولید و فروش فرش دستباف، اشتغال زایی پایدار، فروش داخلی فرش دستباف و ایجاد بستر مناسب جهت صادرات امضاء شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی فرش و صندوق کارآفرینی امید به منظور حمایت از تولید و فروش فرش دستباف، اشتغالزایی پایدار، فروش داخلی فرش دستباف و ایجاد بستر مناسب جهت صادرات و تامین مواد اولیه امضا شد. این تفاهم نامه در حاشیه کارگاه آموزشی چالش های صادراتی و رونق بازارهای داخلی فرش دستباف در چابهار بین فرشته دستپاک، رئیس مرکز ملی فرش ایران و نورالله زاده رییس صندوق کارآفرینی امید منعقد شد.

موضوع این تفاهم نامه همکاری مشترک، تولید و فروش فرش دستباف، اشتغال زایی پایدار، فروش داخلی فرش دستباف و ایجاد بستر مناسب جهت صادرات و تامین مواد اولیه،اعطای تسهیلات بانکی، حمایت از توسعه فناوری و فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه توسعه فرش دستباف است.

در پایان جلسه پس از امضای تفاهم نامه حاضرین، انعقاد این تفاهم نامه را گامی موثر و مفید در راستای رسیدن به مفهوم دقیق حمایت از تولید و فروش فرش دستباف دانستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا