ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اسپیکرهای هوشمند آمازون قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین نیستند

آمازون مدعی شده است که افزایش تعرفه‌های واردات از چین به آمریکا تاثیر چندانی بر روی بازار اسپیکرهای هوشمند آمازون نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دیوید لیمپ ، مدیر بخش سخت‌افزاری شرکت آمازون به تازگی در مصاحبه‌ای با گزارشگران اعلام کرده است که جنگ تجاری چین و آمریکا و همچنین قانون افزایش تعرفه‌های وارداتی از چین به این کشور بر روی بازار خرید و فروش و همچنین قیمت محصولاتی نظیر اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو چندان تاثیرگذار نبوده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت the star آمده است، وی همچنین خاطرنشان کرده است که تعرفه‌های وارداتی بر روی محصولات آمازون حتی‌الامکان ثابت و پایین نگه داشته شده است تا علاوه بر اینکه بازار این محصول از دست آمازون خارج نشود ، نظر خیل عظیمی از کاربران و مشتریانش را جلب کند و آنها بتوانند با قیمت مناسب محصولات موردنظر خود را تهیه کرده و تحت تاثیر این جنگ تجاری قرار نخواهند گرفت.

همچنین بخوانید

بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده و براین باور بودند که اسپیکرهای هوشمند سریعتر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال ۲۰۱۸ سهم بسیار بیشتری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

اسپیکرهای هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند تا در صورت داشتن مشغله، وسائل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند بعنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار مطلع شده، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس برقرار کنند.

 انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا