ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تسهیلات صحا به شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی اتوکام

صندق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از آمادگی صحا جهت ارائه تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه به شرکت‌کنندگان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی اتوکام اصفهان خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت تبادل اطلاعات، مخابرات، اینترنت، آموزشی و پژوهشی عمده‌ترین فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اتوکام اصفهان است.

نمایشگاه اتوکام اصفهان با حضور شرکت‌های فعال و مطرح در حوزه ICT کشور در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی از روز ۲۱ آبان ماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرده و تا ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.

همچنین بخوانید

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیک به ۲۰ سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ۵ تا ١۵ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای (اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار)، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی می‌پردازد.

بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، شرکت‌های فعال صنایع الکترونیک می‌توانند از تسهیلات شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی، نمونه‌سازی، تولید محدود و انبوه محصول، اخذ تاییدیه داخلی و بین‌المللی و … بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا