خودروصنعت، معدن، تجارت

حضور متفاوت شرکت خدمات فنی رنا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات تهران

حضور شرکت خدمات فنی رنا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با استقبال زیاد بازدید کنندگان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل در دوران گارانتی و وارانتی در این نمایشگاه به معرفی قطعات داخلی سازی شده با برند و بسته‌بندی اصلی پرداخته است. یکی از ویژگی های غرفه رنا در نمایشگاه امسال برگزاری دوره آموزشی ویژه دارندگان محصولات سایپا دیزل و  تعمیرکاران این  محصولات در محل غرفه این شرکت طی دو نوبت صبح و عصر است که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.

ارتباط مستقیم با تامین کنندگان و مصرف کنندگان قطعات یدکی از دیگر فعالیت‌های غرفه شرکت خدمات فنی رنا در این نمایشگاه است.

همچنین بخوانید

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری‌های تجاری و ایجاد ارتباط‌های جدید تجاری از مهمترین اهداف شرکت خدمات فنی رنا برای حضور در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

شرکت خدمات فنی رنا در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده و تا ۲۴ آبان در سالن میلاد پذیرای بازدید کنندگان است.

حضور متفاوت شرکت خدمات فنی رنا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات تهران

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا