بین الملل

روسیه با هر قیمت نفتی کنار می‌آید

مدیرعامل روس نفت روسیه:

مدیرعامل روس نفت روسیه اعلام کرد: ما با هر قیمت نفتی کنار می‌آییم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از راشاتودی، ایگور سچین، مدیرعامل روس نفت روسیه طی مصاحبه‌ای گفت: ما با هر قیمت نفتی کنار می‌آییم.

وی تاکید کرد: ما مخاطرات را مدیریت می‌کنیم و در صورتی که قیمت نفت کاهش یابد ما به دنبال افزایش سهم خود از بازار خواهیم رفت.

همچنین بخوانید

این مقام روس می‌گوید: اگر قیمت نفت به روند کاهشی کنونی خود ادامه دهد ما بر گسترش حضور و سهم خود از بازار جهانی تمرکز خواهیم کرد. در واقع اولویت اول ما حمایت از قیمت نفت است و باید درباره این مسئله گفت‌‌وگو کرد.

سچین می‌گوید به نظر من زمان باقی مانده تا روز ۳۱ مارس سال آینده بازه خوبی برای شکل‌گیری یک راه حل جهانی و نه کنترل دستی قیمت است.

وی هفته گذشته در سنگاپور گفته بود که بازار نفت هم اکنون در حال وفق دادن خود با تحریم‌های ایران است.

وی گفته بود که پیش‌بینی روند آتی قیمت نفت احمقانه است چرا که قدم بعدی که واشنگتن علیه تهران خواهد برداشت، هنوز مشخص نیست و از طرف دیگر واکنش دیگر تولیدکنندگان به اینگونه رفتارهای آمریکا نیز قابل ارزیابی نخواهد بود.

هم اکنون روس نفت هم با مشکل تحریم‌های آمریکا روبروست چرا که نمایندگان مجلس وسنای آمریکا در حال آماده سازی طرحی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه و شرکت‌های دولتی این کشور است.

روس نفت در تلاش است تا قراردادهای خود با شرکت‌های کارگزار نفتی را تغییر داده و برای آنها در صورت تاخیر در پرداخت جریمه اعمال کنند.

منبع
فارس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا