بانکبانک و بیمه

گسترش طرح های ابتکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با تعاملات فکری

مدیر مرکز حوزه های علمیه کشور گفت:با توجه به آثار قرض الحسنه در کشور و جامعه اسلامی باید با تعاملات علمی بیشتر به گسترش طرح های تسهیلاتی و خدماتی بانک قرض الحسنه مهرایران کمک کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حضرت آیت الله علیرضا اعرافی در رابطه با سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: حرکت این بانک در مسیر بسط و توسعه سنت الهی قرض الحسنه است و اینکه بانکی به صورت کامل در امر قرض الحسنه فعالیت می کند شایسته تقدیر می باشد.

وی با اشاره به انتقال تمام اعتبارات حوزه طی ۸ سال گذشته افزود: ما در بحث گردش های مالی باید برای قرض الحسنه اولویت قائل شویم.

مدیر مرکز حوزه های علمیه کشور با اشاره به آثار و برکات قرض الحسنه در جامعه اظهارداشت: طرح های ابتکاری و جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، بسیار ارزشمند است و باید با استفاده از تعاملات فکری و علمی، این رویکرد تقویت شود.

آیت الله اعرافی همچنین توجه به مراکز اقتصاد مقاومتی و ترویج فکر و ایده ی قرض الحسنه را از راه های موثر برای جذب منابع عنوان کرد و اذعان داشت: با همکاری معاونت تبلیغات، می توان مبلغینی را برای ترویج فعالیت های قرض الحسنه بانک همراه کرد.

وی همچنین با استقبال از طرح همیاران مهر بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی، ترویج و جذب منابع در این طرح می تواند به رفع محرومیت ها و توانمندسازی نیازمندان کمک کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا